10 savjeta za rast vašeg WooCommerce webshopa

Autor

Davor Vučina

Kategorija

Web trgovina

Datum

tra 01, 2022

10 savjeta za rast vašeg WooCommerce webshopa

WooCommerce je jedna od mnogih dostupnih platformi za online poslovanje i eCommerce. A ako vaš webshop radi ovoj platformi, objasnit ćemo vam kako potaknuti rast vašeg WooCommerce webshopa kako biste povećali prodaju i prihode.

Saznajte više: Što je WooCommerce?

Prema predviđanjima Insider Intelligencea, eCommerce B2B poslovanje u SAD-u vjerojatno će doseći 1,77 bilijuna dolara 2022. godine.

Dakle, kako možete razviti svoj WooCommerce webshop na ovako konkurentnom tržištu?

WooCommerce nudi niz dodataka koji pomažu u razvoju vašeg eCommerce poslovanja i povećanju prodaje.

Rast vaše WooCommerce trgovine ovisi o izvedbi i učinkovitosti vaše web stranice kao i o vašim marketinškim strategijama.

Krenimo redom.

woocommerce webshop

Optimizirajte slike proizvoda

Slike i fotografije su izuzetno bitne općenito u online poslovanje, a pogotovu u ecommercu. Optimiziranje slika proizvoda jedan je od najboljih savjeta za rast WooCommerce webshopa.

Na koji način se vrši optimizacija slika i fotografija?

Proces optimizacije odnosi se na kompresiju veličine vaših slika. Veličina slike može imati veliki utjecaj na veličinu stranice i brzinu učitavanja.

U isto vrijeme ne smijemo ugroziti kvalitetu slike, jer upravo kvaliteta slike može učiniti to da vaš proizvod izgleda privlačno ili neprivlačno posjetiteljima.

Minimalno 1000 piksela smatra se idealnom veličinom za slike proizvoda WooCommerce.

Prva interakcija vašeg kupca s vašim proizvodom mora biti glatka, i što je najvažnije, brza. To zahtijeva velike brzine učitavanja. Zapravo, poboljšanje brzine učitavanja stranice od 0,1 s može poboljšati vaše konverzije za 8,4%.

Kada smanjujete veličinu slike, morate pronaći pravu ravnotežu između njihove kvalitete (privlačnosti) i vremena učitavanja.

Sažimanje (kompresija) slika prije nego što ih prenesete u svoju WooCommerce webshop pomaže vam da postignete ovu ravnotežu. Možete koristiti dodatke kao što je Smush i alate kao što je TinyPNG da komprimirate svoje slike bez promjene njihove kvalitete.

Kvaliteta slika vaše WooCommerce trgovine mora ostati nepromijenjena, kao što je prikazano u nastavku.

Promjena formata

Drugi aspekt optimizacije slike je promjena formata vaše datoteke. Za različite namjene najbolji su različiti formati.

Na primjer, JPEG format najbolje odgovara velikim interaktivnim fotografijama. GIF formati prikladni su za slike i kratke videozapise veličine minijatura, dok je PNG format izvrstan za slike s prozirnom pozadinom.

Slično tome, WebP je relativno nov format koji možete primijeniti za bilo koju namjenu.

Povećanje broja pregleda stranica zbog optimizacije slike može imati pozitivan utjecaj i na vaš SEO.

Ali nemojte samo tu stati.

Optimizacija slike također uključuje optimizaciju naslova slike i zamjenskog (Alt) teksta. Umetnite svoju ključnu riječ u zamjenski (Alt) tekst kako biste poboljšali svoju sliku za SEO. To itekako može pomoći u razvoju vašeg WooCommerce webshopa.

woocommerce wordpress

Poboljšanje odnosa s kupcima

Kada želite postići rast WooCommerce trgovine, održavanje vaših kupaca zadovoljnim je jednostavno sastavni dio jednadžbe.

Korištenje alata za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) pomaže vam poboljšati učinkovitost i sprječava odljev kupaca.

CRM alati koje odaberete trebali bi se moći lako integrirati s vašim WooCommerce web mjestom.

Nakon što integrirate CRM s WooCommerceom, možete dodati proširenja platformi kako biste unaprijedili funkcionalnost koja će zadovoljiti potrebe vašeg webshopa.

Čemu točno služi CRM?

CRM alati obavljaju funkcije kao što su:

  • Praćenje povijesti vaših kupaca
  • Personalizacija vaših marketinških kampanja, uključujući newsletter
  • Nudi brzu i točnu korisničku podršku

WooCommerce se integrira s mnogim CRM proširenjima, uključujući Omnisend, HubSpot, Zoho i Salesforce i mnogim drugima.

Ovisno o prirodi vašeg poslovanja, možete odabrati softversko rješenje koje najbolje odgovara vašem WooCommerce webshopu.

Izrada videozapisa proizvoda

Slike proizvoda učinkovita su taktika kako potaknuti prodaju, ali videozapisi su još bolji.

Ako pokušavate izgraditi povjerenje u svoju robnu marku, to će te najlakše postići upravo pomoću videozapisa, a evo i zašto:

  • Videozapisi povećavaju razumijevanje vaše publike o vašim proizvodima. U videu ste u mogućnosti objasniti daleko više nego na slikama.
  • Videozapisi o proizvodima omogućuju vam da opišete različite aspekte vaših proizvoda i opišete njihovu vrijednost. Na ovaj način možete istaknuti sve USP-ove (Unique Selling Proposition) svog proizvoda.
  • Prikladni su za organizacije koje prodaju svoje usluge jer pružaju prilike za objašnjenje usluga.
  • Videozapisi se mogu pojaviti u SERP-ovima i pomoći u privlačenju prometa na vašu web stranicu.
  • Vaše stope konverzije također mogu porasti s videozapisima jer će vaši potencijalni klijenti provoditi više vremena gledajući ih.
  • Što više vremena posjetitelji provedu na vašoj web-lokaciji, veća je vjerojatnost da će izvršiti kupnju.

Zapravo, 94% marketinških stručnjaka kaže da su videozapisi pomogli poboljšati razumijevanje njihovog proizvoda ili usluge.

WooCommerce nema izravne opcije za umetanje ili ugradnju videozapisa na vaše web mjesto. Stoga, da biste dodali videozapise u svoju WooCommerce webshop, morate instalirati plugin.

Jedan takav alat je dodatak WooCommerce Product Video, koji vam omogućuje dodavanje i uređivanje videozapisa.

Osigurajte svoj webshop

Sigurnosne prijetnje vašoj online trgovini mogu značiti gubitak kupaca, prihoda i važnih podataka. Iz tog razloga ključno je ojačati obranu web stranice kako biste spriječili sve navedene prijetnje.

Evo nekoliko važnih sigurnosnih provjera koje će vam pomoći da svoj WooCommerce webshop i podatke očuvate sigurnima:

  • Koristite provjerene i kvalitetne WooCommerce sigurnosne dodatke
  • Odaberite siguran hosting
  • Osigurajte se  jakim lozinkama
  • Održavajte svoju stranicu i dodatke ažurnima
  • Dodajte SSL certifikate
  • Postavite firewall kako biste spriječili napade
  • Omogućite sigurnosne kopije podataka u stvarnom vremenu
  • Omogućite sigurne provjere autentičnosti
  • Obavljajte stalna sigurnosna skeniranja

Neki WordPress dodaci omogućuju većinu ovih provjera u samo jednom kliku, čineći vaš webshop sigurnim. To uključuje

JetPack

Sucuri

Wordfence

Optimizirajte stranicu za naplatu (WooCommerce Checkout)

Stranica naplate (checkout) posljednja je interakcija vašeg klijenta s vašim WooCommerce webshopom prije dovršetka kupnje.

To može napraviti razliku između kupnje ili napuštanja vašeg webshopa . Stoga je ključno ovu stranicu optimizirati i dizajnirati kako biste povećali broj konverzija.

Smanjenje stope napuštanja vaše košarice direktno bi utjecalo na povećanje vaših prihoda.

Evo kako možete optimizirati svoju stranicu za naplatu za bolju stopu konverzije:

  • Smanjenjem broja koraka koji su uključeni u dovršetak kupnje
  • Učinite ga interaktivnijim dajući različite opcije dostave
  • Ponudite kupcima više opcija naplate
  • Prikažite pozitivne recenzija proizvoda

Sigurna naplata također je važan dio kupovnog iskustva vašeg klijenta. Svojim klijentima morate dati do znanja da su njihovi podaci o naplati i podaci za dostavu sigurni.

Koristite email marketing  (newsletter)

Newsletter je neophodan za eCommerce poslovanje.

S WooCommerce dodacima za email marketing možete automatizirati neke funkcije. To uključuje slanje obavijesti, slanje emaila dobrodošlice, podsjetnike na proizvode dodane u košaricu i razne promotivne ponude.

Oni mogu povećati vašu prodaju uz minimalan ili nikakav napor.

Alati također prate podatke o vašim klijentima, što olakšava slanje personaliziranih emailova kupcima radi što boljeg učinka.

Sažeti opis proizvoda

Vaši opisi proizvoda moraju točno odražavati ono što prodajete. Nedostatak preciznosti značio bi da vaši potencijalni kupci neće dobiti točnu sliku vaših proizvoda ili usluga.

Osim toga, predstavljanje netočnih informacija u opisu vašeg proizvoda potencijalno može dovesti do velikog broja povrata proizvoda.

Online interakcija koju potrošači imaju s vašim proizvodima izrazito je psihološka.

Stoga, kako bi povećali prodaju i osigurali rast webshopa, opisi proizvoda moraju se svidjeti kupcu i osobno i emocionalno.

Opis proizvoda također treba uključivati ​​različite specifikacije proizvoda, po mogućnosti u obliku natuknica. To vam može pomoći da brzo prenesete sve važne informacije o vašem proizvodu ili usluzi vašim potencijalnim klijentima.

Ono što opis proizvoda čini sjajnim razlikuje se ovisno o vrsti prodanog proizvoda, vašoj publici i industriji. Možete koristiti demografsku segmentaciju za izradu opisa proizvoda za personaliziranije iskustvo.

Kod opisa proizvoda najvažnije je da istaknite vrijednost proizvoda i opišite namjene i prednosti proizvoda.

Možete iskoristiti dodatke poput onog ispod za prikaz kratkih opisa proizvoda u vašoj WooCommerce trgovini.

mogu se koristiti različiti dodaci za prikaz kratkih opisa proizvoda u vašoj WooCommerce trgovini
Na primjer, primijetite kako je JOCO Cups spomenuo sve o svojim proizvodima. U isto vrijeme, apelirali su na ekološki osviještene ljude.

Opis proizvoda je neprimjetno podijeljen u različite segmente kao što su materijali, komponente, obrtnik, utjecaj i dimenzije.

WooCommerce kuponi i popusti

Korištenje popusta i kupona izvrstan je način da potaknete rast vašeg WooCommerce webshopa. Oni vam mogu pomoći da potaknete one koji su neodlučni zbog cijena vaših proizvoda ili usluga.

Popusti dobro funkcioniraju kako bi i postojeće i nove kupce naveli da kupe vaše proizvode bez napuštanja košarica.

Također, možete kreirati prilagođene kupone i promo ponude, kao što je prikazano u nastavku.

Kada završite, možete ih plasirati putem newsletter ili možete iskoristiti društvene mreže.

Politika povrata i zamjene

Vaša politika povrata i zamjene mora biti jasna. Na ovaj način vaši se kupci neće osjećati pod pritiskom dok kupuju.

Poštena i jasna politika povrata i zamjene potvrđuje kvalitetu proizvoda koje prodajete. To povećava povjerenje vaših klijenata u vaš brand kao i u vaše proizvode.

Također osigurava zadovoljstvo kupaca nakon prodaje.

Kupci se osjećaju ugodnije pri kupnji sa znanjem da bilo kakva pogreška koju mogu napraviti tijekom kupnje neće dovesti do financijskog gubitka ili gubitka proizvoda.

To poboljšava vaše korisničko iskustvo i može potaknuti rast vašeg WooCommerce webshopa.

webshop izrada

Usredotočite se na analitiku WooCommerce webshopa

Podaci mogu igrati važnu ulogu u donošenju odluka. Može vam pomoći identificirati opće trendove u ponašanju vaše publike. To vam, pak, može pomoći da shvatite izvedbu vaše trgovine i korake koje trebate poduzeti da poboljšate njezinu izvedbu.

Da biste prikupili ove podatke, morate povezati Google Analytics sa svojom WooCommerce trgovinom. Google Analytics pomaže vam da zaronite duboko u izvedbu vaše trgovine i ponašanje publike.

Saznajte više: Što je Google Analytics?

Iako biste se trebali uputiti na Google Analytics da biste obično vidjeli svoju web analitiku, WooCommerce i vama pojednostavljuje ovaj proces.

Postoji nekoliko dodataka koji vam mogu pomoći da izravno dobijete sve podatke na WordPressu.

Ovaj analitički alati nude vam uvid u podatke u samom WooCommerce sučelju te pruža vam mjerne podatke koji su vam potrebni za praćenje rasta vašeg WooCommerce webshopa.

Iskoristite svoj WooCommerce webshop na najbolji način

Kako biste potaknuli rast vaše WooCommerce trgovine, usredotočite se na optimizaciju svojih slika, poboljšanje odnosa s kupcima i stvaranje videozapisa o proizvodima.

Osim toga, trebali biste im pružiti sigurno iskustvo kupnje i osigurati popuste i kupone.

Istodobno, važno je iskoristiti puni potencijal email ili SMS marketinga.

Ako vam je potrebna pomoć u izradi novog ili poboljšanju postojećeg WooCommerce webshopa, obratite nam se s povjerenjem.

    Naš blog