Kako otvoriti WooCommerce webshop u 2022.?

Autor

Dario Vučina

Kategorija

Web trgovina

Datum

srp 29, 2022

Kako otvoriti WooCommerce webshop u 2022.?

Proširenje vaše trgovine pokretanjem webshopa vjerojatno je najprihvatljivija odluka koju možete donijeti s ciljem povećanja prihoda. S dolaskom digitalnog svijeta, da biste ostali ispred svojih konkurenata, morate istražiti prednosti webshopa.

Za vašu informaciju, postoje mnoge popularne platforme koje vam omogućuju da napravite svoj webshop. Navodimo nekoliko popularnih, Shopify, WooCommerce, Squarespace, Wix, BigCommerce itd.

Da pojasnimo, platforma za webshop je softver/dodatak koji vam omogućuje da napravite internetsku trgovinu. Osim toga, omogućuje vam upravljanje komercijalnim funkcijama kao što su marketing, prodaja proizvoda, upravljanje prodajom i služba za korisnike.

Međutim, WooCommerce drži najveći tržišni udio od 28,24 %. Stoga pouzdano znamo da novi webshop napravljen WordPressom i WooCommerceom neće biti neuspjeh.

Otvaranje WooCommerce webshopa u početku može zvučati zahtjevno zbog količine uvjeta koji se moraju ostvariti.

Da nabrojimo nekoliko, načini plaćanja, dodaci, integracije, konfiguracija, uspostavljanje stranice, postavljanje više trgovina, dizajn i mnogi ostali.

Zašto je WooCommerce najbolji za webshop?

Sa svojim prednostima i nedostacima, svaka platforma neće odgovarati vašem željenom webshopu. To jest, treba odabrati jednu koja odgovara vašim potrebama.

S druge strane, odabir WooCommercea, najpopularnije platforme za webshop među svim rješenjima dostupnim online, nudi vam sljedeće prednosti:

  • Prvo, WooCommerce je besplatan, otvorenog izvornog koda, vrlo prilagodljiv i pruža punu ovlast vlasnicima trgovina. Stoga možete izvoditi sve eksperimente koje želite sa svojom trgovinom bez ikakvih ograničenja!
  • Drugo, postoje stotine odlično ocijenjenih WordPress dodataka i izbor mnogih besplatnih i kvalitetnih dizajnova stranica koje poboljšavaju izgled vašeg WooCommerce webshopa. Samo ih instalirajte i pokrenite.
  • Na kraju, sa sigurnim i fleksibilnim integracijama plaćanja možete prodavati bilo koji proizvod, pretplatu, uslugu ili sigurno prikupljati sredstva za neprofitnu organizaciju. Razina upravljanja s WordPress nadzornom pločom prilagođenom korisniku je neusporediva.

U ovoj objavi dat ćemo vodič za WooCommerce i WordPress koji će vas dovesti od početnika do profesionalca. Proći ćemo kroz svaki element postavljanja WooCommerce webshopa tako da nemojte preskočiti ništa u što niste sigurni.

Kako postaviti svoj webshop s WooCommerceom?

Uvjeravam vas da ako prođete kroz ovaj vodič korak po korak, svoju trgovinu možete pokrenuti za manje od 1 sata. Počnimo graditi vaš webshop koristeći WooCommerce!

Sadržaj

  • Odaberite svoju nišu
  • Kupite naziv domene i SSL certifikat
  • Kupite hosting
  • Postavite WordPress i WooCommerce
  • Odaberite WooCommerce webshop dizajn
  • Odaberite dodatke za svoju trgovinu
  • Počnite dodavati proizvode u svoju trgovinu
  • Odaberite postupak plaćanja
  • Odaberite platformu za dostavu
  • Promovirajte i reklamirajte svoj webshop

Odaberite svoju nišu

Prije nego što pokrenete svoj WooCommerce webshop, jedna stvar u koju morate biti sigurni trebala bi biti vaša niša webshopa. Da pojasnimo, niša je zašto ćete prodavati, što ćete prodavati i kome.

Vaša WooCommerce niša definira za što je vaš brend specijaliziran i za što se zalaže. Postoji toliko mnogo popularnih WooCommerce webshopova koji su u određenoj industriji i specijalizirani su za svoju nišu.

Na primjer, Mcdonald’s prodaje hamburgere i pomfrit, KFC je poznat po pilećim krilcima, Apple je tehnološka robna marka, itd. Sad kad smo naveli neke, razmislite o tome. Što im je svima zajedničko? Imaju definiranu nišu i rade na tome da budu najbolji u tome.

Sužavanje vaše niše uvelike bi vam pomoglo da razumijete cilj webshopa i poboljšalo zadovoljstvo kupaca i povratne informacije. Osim toga, također vam pomaže da izdvojite svoje ciljne kupce.

Kako otvoriti WooCommerce webshop

Kako odabrati nišu za svoju internetsku trgovinu?

Prije nego što nastavite prema koracima za instalaciju, zapitajte se znate li:

  • Koji je vaš cilj?
  • Koje proizvode želite prodavati?
  • Znate li za tržišni trend?
  • Tko je vaša ciljana publika?
  • Koliki je vaš proračun?
  • Tko vam je konkurencija?
  • Što vas najviše inspirira?
Definirajte svoj cilj

Ako ikada naiđete na novu web stranicu, što ćete prvo učiniti? Pokušavate pronaći svrhu te web stranice. Za to se obratite prvom odlomku kojeg pročitate. Ako uspijete razumjeti cilj i ako vam može koristiti u bilo kojem obliku, nastavljate čitati.

Ali ako ne, onda odmah kliknete na gumb X i više nikada ne posjetite tu stranicu. Ovo je ponašanje kupca.

Drugim riječima, ako vaš webshop ne predstavlja vaš poslovni cilj, nikada ne biste mogli ostvariti željeni promet.

Stoga, prije nego što instalirate WooCommerce za svoju WordPress web stranicu, zabilježite sve točke koje određuju zašto gradite webshop i koje su vam osnovne stvari potrebne za isti.

Štoviše, proces kreiranja i ispunjavanja ciljeva nakon otvaranja vašeg webshopa ne prestaje. Morate osmisliti novi skup ciljeva i ideja za svoje online poslovanje.

Govoreći o idejama, prodaja usluga članstva i pretplate dobra je za povećanje prihoda. Predstavite se pred milijunima online potrošača, ali samo kada znate koji su ciljevi vašeg webshopa.

Mnogi ljudi stvaraju svoj webshop bez identificiranja svojih ciljeva, a na kraju ne postižu nikakve rezultate. Dakle, ako ne želite zatvoriti svoju trgovinu u roku od 3-4 mjeseca, odredite ciljeve svog webshopa danas.

Vaši proizvodi

WooCommerce ne stvara ograničenja na vrstu proizvoda koje želite prodati! Može biti i fizički i digitalni proizvod. Ali prije nego što dodate proizvode na WooCommerce, morate provjeriti najpopularnije proizvode ili one u trendu na tržištu.

Možete koristiti Google trendove kako biste provjerili što se najviše prodaje na eBayu, Amazonu i drugim internetskim tržištima. Google Trend omogućuje vam usporedbu proizvoda, analizu njihovih trendova u različitim zemljama tijekom vremena i još mnogo toga.

SEO za WooCommerce webshop

Možete navesti sve proizvode/usluge koji su izravno ili neizravno povezani s vašim poslovanjem. Nakon što ste filtrirali sve proizvode/usluge koje mogu ispuniti zahtjeve vaše ciljane publike, unesite naziv svog proizvoda da biste pregledali njegov trend.

Slično tome, možete koristiti Youtube i druge popularne stranice za bloganje za isto.

Stoga stvorite proizvod koji nudi rješenje za probleme vaših kupaca. Ako stvarate proizvode usmjerene na određene kupce, automatski se povećava vjerojatnost da će vaši proizvodi preživjeti na tržištu.

Odlučite želite li ići u skladu s trendom ili odlučiti stvoriti proizvode usmjerene na određene kupce. Nakon što ste pripremili popis proizvoda koje želite prodavati, pripremite opis za iste.

Provjerite jesu li opisi vaših proizvoda detaljni i točni. Vaši bi korisnici trebali shvatiti njegovu svrhu čim počnu čitati opis proizvoda.

Ako nemate inspiracije da osmislite ideju koja upotpunjuje zahtjeve korisnika, izgubit ćete sav trud koji ste uložili da postavite svoj WooCommerce webshop.

Ne pokušavajte kopirati druge. Ako nekome nešto funkcionira, onda ne mora i vama! Uvijek odaberite put koji vas inspirira da budete bolji!

Napravite trgovinu koja vas tjera da ostvarite sve veće ciljeve. To će vam zasigurno pomoći u postizanju boljih rezultata.

Vaša WooCommerce publika!

Pretpostavimo da želite prodati pametne satove. Kako biste povećali učestalost kupovine, odlučili ste promovirati trgovinu putem oglasa. Ali čak ni nakon uloženog truda, ne uspijevate ostvariti prihode! Zašto?

Loše ili nepostojeće ciljanje određenih kupaca može biti razlog da ne ostvarite prodaju koju ste željeli.

Ako pokušate prodati svoje pametne satove svima, na kraju nećete prodati nikome. Pametni satovi su popularniji među mlađima nego starijima. Stoga dolazi do potrebe poznavanja pojma demografske informacije.

Demografski podaci nisu ništa drugo nego osobni podaci vaših potrošača kao što su njihovo ime, dob, spol, adresa e-pošte, telefonski broj itd. Tvrtke stvaraju obrasce za kontakt kako bi prikupili te podatke od svojih kupaca. Vi možete također.

Nakon dobivanja svih potrebnih podataka, morate stvoriti dvije skupine. U prvoj skupini navedite sve kupce koji mogu kupiti vaše proizvode i obrnuto u drugoj skupini.

Nakon što precizirate svoju WooCommerce publiku, moći ćete dosegnuti ciljanu publiku za bolje poslovne rezultate.

Vaši WooCommerce konkurenti!

Prije nego počnete bilo što prodavati bilo kome, trebali biste znati koja konkurencija stoji iza prodaje. Ako prodajete pametne satove, to ne znači da drugi ne mogu prodavati isti proizvod.

Stoga provjerite proizvode, webshopove, i popularnost svojih konkurenata i utvrdite možete li preživjeti njihovo postojanje ili ne.

Ako mislite da ne možete onda je bolje izabrati neke druge proizvode.

Kupite naziv domene i SSL certifikat za svoj webshop

Naziv koji se prikazuje na URL-u vaše web-lokacije naziv je domene vašeg webshopa. To je pravi identitet vašeg online poslovanja. Vaši klijenti koriste ovo ime kako bi došli do vaših usluga i zatražili ih.

Dobar naziv domene može vam pomoći da nađete svoje mjesto, dok loš naziv domene može učiniti upravo suprotno.

Dakle, evo nekoliko savjeta za odabir pravog naziva domene za vaš brend. Kako odabrati najbolje ime domene za svoj WooCommerce webshop?

Odaberite pravu ekstenziju naziva domene

Postoji više od 280 različitih naziva domena koji završavaju drugačije od .com, .net, .edu i .org. Najpopularnije ekstenzije naziva domena svih vremena su .com, .org, .co i .net, ali popis također uključuje .actor, .auction, .agency itd.

Odaberite pravi nastavak naziva domene koji opisuje vaš WooCommerce brend!

Kako otvoriti WooCommerce webshop u 2022

Predstavljajte cilj svoje marke

Ime vaše domene identitet je vaše marke. Razmotrite svoje ciljeve, a zatim smislite riječi koje najbolje mogu opisati vašu marku. Naziv vaše robne marke trebao bi biti isti kao naziv vaše domene (URL).

Stvorite nezaboravno ime domene prihvatljive duljine

Dugi nazivi domena vašim korisnicima stvaraju poteškoće u pamćenju. To na vas kraju razdvaja od mogućeg kupca. Stoga stvorite naziv domene koji je jednostavan za čitanje, pisanje i nezaboravan.

Dodatno, idealna duljina znakova za nazive domena je 6-14. Duljina domene vaše web stranice ne smije biti premala ili preduga. Naziv domene s točnom duljinom riječi je savršen!

Uključite SEO ključne riječi

Također možete iskoristiti SEO ključne riječi dok stvarate naziv svoje domene. Pomoći će vam da budete prepoznati svojom prisutnošću u rezultatima pretraživanja.

Nekoliko SEO alata može vam pružiti ključne riječi na temelju vaše poslovne niše i lokacije s opsegom pretraživanja i poteškoćama s ključnim riječima.Postoji i mnoštvo platformi koje pokazuju SEO-prilagođenost naziva vaše domene kao što je GoDaddy.

Je li WooCommerce prilagođen SEO-u? Da. WooCommerce može bolje zasjati u smislu integracije dodataka, ali nudi veliku vrijednost u smislu SEO-a.

Mora biti jedinstvena, u trendu, te mora slijediti pravila domene

Ime vaše domene ne bi se prije smjelo koristiti na bilo kojoj web stranici ili trgovačkom znaku. Trebao bi biti nov i slijediti sve uvjete i pravila potrebna za stvaranje naziva domene. Ne biste htjeli suspendirati naziv svoje domene!

Osim toga, provjerite njegovu dostupnost.

Štoviše, trebao bi biti jedinstven i profesionalan. Stoga uključite riječi u trendu kako bi se vaš brend istaknuo među konkurencijom. Neka bude kreativno, ali nemojte uključivati ​​smiješne riječi poput hokus-pokus!

Zamislite samo stranicu s imenom hokus-pokus-alat.com. Želite li vjerovati ovoj stranici? Naravno da ne!

U nazivu svoje domene možete koristiti slova, brojeve i crtice.

Još nekoliko prijedloga za registraciju imena domene

  • Prvo, izbjegavajte korištenje uzastopnih crtica i ne možete započeti ili završiti naziv domene s crticom
  • Drugo, nazivi domena ne razlikuju velika i mala slova
  • Treće, pravila i propisi ovise o državi u kojoj se nalazite
  • Konačno, ne bi trebao premašiti vašu proračunsku liniju

Naziv svoje domene možete generirati koristeći Google Domains, GoDaddy, Namecheap ili Bluehost. Ovi su alati jednostavni za korištenje i pomažu vam pronaći najbolje ime za svoju tvrtku.

SSL certifikat

Kupite SSL certifikat kako biste zaštitili osjetljive podatke svoje web stranice od neovlaštenih korisnika. Jednostavnije rečeno, SSL certifikat dodaje dodatni ‘s’ URL-u vaše web stranice, tj. HTTPS.

Ne samo da možete šifrirati svoje podatke od neželjenih korisnika, već možete i stvoriti svoju prisutnost u rezultatima pretraživanja – budući da Google radije rangira web stranice koje imaju SSL certifikat, inače ih predstavlja kao nesigurne.

Nadalje, online kupci preferiraju web stranice koje imaju HTTPS u svom URL-u za svoje online aktivnosti kao što su kupnja, čitanje i gledanje.

Možete kupiti svoj SSL certifikat od Domain.com ili odabrati besplatno korištenje platformi kao što su Bluehost, Dreamhost, HostGator i WP Engine.

Korištenjem ovih platformi možete uštedjeti novac koji se može iskoristiti za kupnju drugih korisnih WooCommerce proširenja.

postavljanja WooCommerce webshopa

Kupite hosting

WooCommerce je dodatak za WordPress što znači da trebate stvoriti račun za hosting na koji možete spremati sve datoteke svoje web stranice.

Prilikom kupnje plana hostinga morate uzeti u obzir čimbenike kao što su vrijeme neprekidnog rada, brzina, korisnička podrška, sigurnost i veličina vaše tvrtke.

Postoje hosting tvrtke kao što su WP Engine, Bluehost, Kinsta, Hostgator, DreamHost i InMotion.

WP Engine Hosting

Planovi hostinga za WP Engine počinju od 25 USD mjesečno do 292 USD mjesečno. Odaberite tvrtku za pružanje usluga hostinga koja vam može pomoći da ispunite svoje potrebe, omogućite jednostavno upravljanje web-stranicom i izvrsnu korisničku podršku i sigurnost.

Ako ste na WooCommerceu, uživajte u infrastrukturi optimiziranoj za Woo, jednostavnim alatima za izradu web-mjesta webshopa i automatiziranim ažuriranjima dodataka s vizualnim regresijskim testiranjem kako bi vaša trgovina bila sigurna uz WP Engine.

Postavite svoju WooCommerce trgovinu s WordPressom

Kako napraviti WordPress webshop? Nakon što znate sve stvari potrebne za postavljanje webshopa s WooCommerceom, vrijeme je da istražite sve korake kroz koje možete instalirati WordPress i WooCommerce.

Instalirajte WordPress

Instaliranje WordPressa nije težak posao. Možete uspostaviti svoju WordPress stranicu za pet minuta ako nastavite pravim postupkom.

WordPress možete instalirati ručno ili automatski putem svog hosting računa, budući da vam danas mnogi pružatelji usluga hostinga omogućuju instalaciju jednim klikom.

Korištenje WooCommercea s WordPressom je jednostavno. Ali prvo morate odlučiti želite li WordPress instalirati ručno ili iskoristiti funkciju jednim klikom.
Ako želite sami instalirati WordPress, tada:

  • Preuzmite i izdvojite svoju zip datoteku.
  • Izradite svoju WordPress bazu podataka i korisničko ime za istu
  • Preimenujte svoju postojeću datoteku s wp-config.php (Neobavezno)
  • Učitajte svoju WordPress datoteku
  • Sada pokrenite instalacijsku skriptu u pregledniku

Međutim, ako ne želite prolaziti kroz dugi ručni postupak instaliranja WordPressa za postavljanje vaše WooCommerce trgovine, možete instalirati WordPress jednim klikom putem svojih pružatelja web hostinga.

Instalirajte WooCommerce

Nakon što instalirate WordPress, prijeđite na WooCommerce. WooCommerce – rješenje za webshop s najboljim hostom možete instalirati na tri načina:

  • Napravite račun na WooCommerce.com
  • Preuzmite WooCommerce dodatak s wordpress.org
  • Upišite WooCommerce u traku za pretraživanje unutar vaše WordPress stranice
Za 1. pristup slijedite navedene korake:
  • Prijavite se u svoj WordPress račun
  • Iskoristite instalaciju jednim klikom pomoću Bluehosta (ili bilo kojeg koji omogućuje instalaciju jednim klikom)
  • Preuzmite zip datoteku dodatka.
  • Instalirajte i aktivirajte
Za 2. i 3. pristup slijedite ove korake:
  • Besplatno preuzmite dodatak s wordpress.org
  • Prijavite se u svoju WordPress stranicu
  • Na nadzornoj ploči idite na Dodaci > Dodaj novo
  • Učitajte svoj dodatak – WooCommerce (ili koristite traku za pretraživanje i upišite WooCommerce)
  • Kliknite gumb Instaliraj > Aktivacija
  • Pristup čarobnjaku za postavljanje WooCommercea (nakon što kliknete na Aktivacija, bit ćete preusmjereni na čarobnjak za postavljanje)

WooCommerce čarobnjak za uređenje

Pomoću čarobnjaka za uređenje WooCommercea možete personalizirati svoj webshop kako biste pružili bolje korisničko iskustvo. U trenutku kada dovršite postupak instalacije, bit ćete preusmjereni na pristup čarobnjaku za uređenje WooCommercea.

Čarobnjak za uređenje je poput vašeg osobnog pomoćnika koji vam pomaže postaviti svoju WooCommerce trgovinu.

Možete odabrati hoćete li dovršiti korake čarobnjaka ili ih preskočiti klikom na gumb Ne sada. No toplo preporučujemo da dovršite postupak uređenja putem čarobnjaka jer donosi više fleksibilnosti i čini vašu trgovinu spremnom za prodaju.

pokrenuti svoj WooCommerce webshop

Postavite WooCommerce webshop

Kako postaviti WooCommerce trgovinu?

  • Odaberite lokaciju svoje trgovine s padajućeg izbornika.
  • Unesite potpunu (autentičnu) adresu trgovine [ulična adresa]
  • Ispunite redak adrese 2 [stan, apartman ili bilo koja druga adresa]
  • Unesite svoj grad i poštanski broj
  • Unesite valutu koju želite prihvatiti pomoću padajućeg izbornika
  • Odaberite vrstu proizvoda koje želite prodati (fizički, digitalni ili oboje)
  • Označite potvrdni okvir ako želite osobno prodavati proizvode/usluge.
  • Sada kliknite na gumb Idemo!

Nakon klika na gumb pojavljuje se prozor koji od vas traži da omogućite praćenje korištenja kako bi WooCommerce poboljšao svoje performanse. Unutar prozora postoji nekoliko opcija koje vam pomažu razumjeti što je praćenje korištenja i kako možete pomoći WooCommerceu da se poboljša!

WooCommerce načini plaćanja

WooCommerce prihvaća i online i offline plaćanja. Ovisno o vašim zahtjevima, kasnije možete dodati još proširenja plaćanja (besplatna/plaćena). U prvom koraku, ako niste označili kućicu sa sadržajem – prodajte proizvode/usluge osobno – tada ćete dobiti opcije plaćanja Stripe i PayPal.

Ali ako ste označili okvir, dobit ćete više opcija plaćanja uz Stripe i PayPal.

Zašto je WooCommerce najbolji za webshop

WooCommerce dostava

U ovom koraku možete odobriti čarobnjaku ispis naljepnica za otpremu kod kuće, ali ova je opcija dostupna poslovnim lokacijama u SAD-u i Kanadi. Također možete odabrati težinu i dimenzije proizvoda.

Preporučeni alati

Ovdje WooCommerce preporučuje alate kao što su Facebook, StoreFront, MailChimp i druge za poboljšanje performansi vaše trgovine.

Nijedan od njih nije potreban za postavljanje vašeg webshopa, ali ipak možete odabrati onaj koji želite koristiti za svoje poslovanje.

Ta proširenja možete deinstalirati kasnije kada ne budete smatrali da su potrebna i smatrate ih neprikladnima za vaše poslovanje.

Povežite svoju trgovinu s JetPackom

JetPack je WordPress dodatak koji se sastoji od najvećih značajki WordPressa u jednom dodatku. Možete odabrati i upravljati značajkama koje želite koristiti za svoju trgovinu.

Ali WooCommerce čarobnjak donosi ovaj korak kao izborni. Dakle, možete odlučiti želite li koristiti JetPack za svoje poslovanje ili ga preskočiti. Odvojite malo vremena i kliknite samo na bilo koju od dostupnih opcija.

WooCommerce trgovina je spremna!

Konfigurirali ste čarobnjaka za WooCommerce. Sada možete dodati/uvesti proizvode kako biste počeli prodavati i zarađivati.

Dodatno, pretplata na WooCommerce poštu donosi praktične savjete/trikove i nova/ažurirana proširenja koja pomažu vlasnicima WooCommerce webshopova proširiti svoje poslovanje.

Štoviše, idite na nadzornu ploču WooCommercea i pregledajte postavke kako biste u bilo kojem trenutku pregledali i prilagodili čarobnjaka koji ste upravo konfigurirali.

Možete promijeniti bilo koju od postavki WooCommerce čarobnjaka tako da posjetite WooCommerce nadzornu ploču, Proizvodi > Čarobnjak za uređenje.

Nakon dovršetka postavljanja webshopa, WooCommerce čarobnjak za uređenje bit će zamijenjen čarobnjakom za upravljanje trgovinom.

Odaberite WooCommerce webshop dizajn

Za dodavanje boja i dizajna vašoj web stranici postoji širok izbor besplatnih i plaćenih dizajna. Ovisno o vašem poslovanju, možete odabrati želite li instalirati plaćenu ili besplatnu temu.

Ako postoje teme koje pružaju iznimne funkcionalnosti, dizajn i podršku, onda postoje i teme koje se sastoje od zlonamjernih kodova. Dakle, bilo bi dobro da provjerite temu koju planirate kupiti.

Savjeti za odabir dizajna WooCommercea

Navodimo ključne točke koje morate zapamtiti pri odabiru WooCommerce teme za svoju trgovinu:

  • Trebala bi imati čist dizajn, biti dobro komentirana i biti jednostavna za navigaciju.
  • Tema bi trebala biti kompatibilna s najnovijim funkcionalnostima WooCommercea i imati veliku podršku.
  • Provjerite kompatibilnost svoje teme s postojećim i budućim proširenjima.
  • Trebala bi odgovarati na svim platformama i slijediti funkciju povlačenja i ispuštanja.
  • Uvijek se preporučuje WooCommerce tema prilagođena SEO-u, tj. trebala bi imati minimalno vrijeme učitavanja i biti optimizirana.
  • Trebala bi imati pozitivne recenzije s višejezičnim funkcijama.

Osim toga, provjerite responzivnost odabrane teme u različitim preglednicima. Pomoću alata Google Mobile-Friendly Test možete izbjeći sve moguće dodatne troškove.

Ako je vaša WooCommerce tema responzivna, provjerite podržava li alate za izradu stranica kao što su Elementor, Beaver Builder, Divi Builder i Thrive Architect.

Ako vaša odabrana tema pruža kompatibilnost s bilo kojim alatom za izradu stranica, možete jednostavno prilagoditi svoju temu bez angažiranja programera. Ovi alati za izradu stranica nude vam mogućnost promjene izgleda vaše web stranice pomoću funkcije povlačenja i ispuštanja.

Možete odabrati svoju WooCommerce temu s platformi kao što su WooCommerce, WordPress, Themeforest i WP Swings.

Oni pružaju izvrsnu korisničku podršku i nadzornu ploču jednostavnu za korištenje. Također možete prilagoditi svoje web mjesto onako kako želite i to bez puno truda.

Dakle, provjerite teme koje nude i odaberite jednu za svoj poslovni model!

Kako postaviti svoj webshop s WooCommerceom

Koraci instalacije WooCommerce teme

  • Preuzmite svoju besplatnu temu s WordPress tema
  • Prijavite se u svoju WordPress adminsku ploču
  • S lijeve bočne trake idite na Izgled > Dizajn
  • Na vrhu stranice nalazi se gumb Dodaj novo na koji morate kliknuti
  • Bit ćete preusmjereni na stranicu za dodavanje teme
  • Sada kliknite na gumb Učitaj koji se nalazi na vrhu
  • Pojavljuje se okvir za učitavanje, pregledajte preuzetu besplatnu temu i kliknite gumb za instaliranje
  • Obavijest se pojavljuje kada je tema uspješno instalirana!
  • Kliknite na gumb Pregled uživo kako biste pregledali izgled i dojam svoje instalirane teme
  • Sada kliknite gumb Aktiviraj kako biste stavili temu na stranicu

Neke stvari koje treba zapamtiti

  • Pomoću ovih koraka možete instalirati svoju besplatnu temu preuzetu s wordpress.org. Ali ako ste svoju temu kupili od komercijalnog pružatelja tema ili tržišta, upotrijebite metodu prijenosa. Morate slijediti sve gore navedene korake osim prvog koraka u načinu prijenosa.
  • Ali ako ne želite koristiti nijednu od ovih metoda, možete koristiti FTP metodu. Da biste koristili ovu metodu, prvo morate povezati svoj webshop pomoću FTP-a. Nakon povezivanja vašeg webshopa, uspješno instalirajte svoju temu koristeći iste gore navedene korake.
  • Ako koristite FTP metodu, ne možete izravno prenijeti svoju zip datoteku. Prvo morate izdvojiti svoje datoteke.

Odaberite odgovarajuće dodatke nakon postavljanja vašeg WooCommerce webshopa

Nakon što uspostavite svoj WooCommerce webshop, zabavno je to što možete dodati više funkcionalnosti i učiniti svoju web stranicu fleksibilnijom kupnjom WooCommerce ekstenzija. Postoje brojna proširenja za marketing i upravljanje trgovinom.

Jednostavno možete pronaći proširenje koje želite za svoju trgovinu. Možda ćete biti fascinirani fantastičnim značajkama i funkcijama različitih proširenja.

Ali preporučio bih vam da izbjegavate kupnju previše proširenja jer to može usporiti izvedbu vaše web stranice. Samo nabavite svoje potrebne WooCommerce dodatke.
Odaberite WooCommerce ekstenziju koja je u vašem proračunu i za koju osjetite potrebu.

Štoviše, to je vaš prvi webshop. Pomoći će vam ako svoju investiciju zadržite što je moguće manjom. Nakon što vaš webshop počne donositi prihod, možete kupiti preostala proširenja kako biste poboljšali izvedbu svoje trgovine.

Ali u početku nemojte kupovati proširenja samo zato što ih je netko preporučio jer to može utjecati na vaš proračun.

Počnite dodavati proizvode u svoj WooCommerce webshop

Ako ste odabrali proizvode koje želite prodavati svojim kupcima, pogledajte korake koji pokazuju kako možete dodati svoje proizvode. WooCommerce je vrlo skalabilan i može upravljati ogromnim inventarom.

Razmišljate li, “Koju vrstu proizvoda mogu dodati u svoj WooCommerce webshop?” Da objasnimo, prema zadanim postavkama WooCommerce ima šest vrsta proizvoda:

  • Jednostavni proizvodi
  • Virtualni proizvodi
  • Grupirani proizvod
  • Proizvodi koji se mogu preuzeti
  • Vanjski proizvodi
  • Varijabilni proizvodi

WooCommerce također podržava izmijenjene vrste proizvoda. Možete dodati jedinstvene vrste proizvoda poput aukcija, pretplata i proizvoda koji se mogu rezervirati pomoću WooCommerce proširenja i drugih kompatibilnih dodataka.

Kako dodati jednostavne proizvode nakon što postavite svoju WooCommerce trgovinu?

  • Idite na WooCommerce nadzornu ploču Proizvodi > Dodaj novo
  • Unesite naziv proizvoda i detaljan opis

niša za WooCommerce webshop

  • Pomaknite se prema dolje i kliknite na gumb Podaci o proizvodu
  • Odaberite jednostavne proizvode s padajućeg izbornika koji se nalazi u podacima o proizvodu
  • Sada odaberite uslugu za preuzimanje [Napomena – ako prodajete virtualne proizvode, ne možete primijeniti troškove dostave]

WordPress i WooCommerce

  • Iz meta okvira podataka o proizvodu idite na karticu općenito
    • Odredite redovne i prodajne cijene

WooCommerce webshop dizajn

    • Odaberite porezni status s padajućeg izbornika [tj. odaberite -Oporezivo, Samo dostava, Ništa]
    • Definirajte poreznu klasu (koristite zadanu ili dodatnu poreznu klasu koju ste kreirali)

plugini za WooCommerce webshop

  • Idite na karticu Inventar
    • Omogućite upravljanje zalihama na razini proizvoda
    • Unesite količinu zaliha [WooCommerce automatski upravlja vašim zalihama proizvoda, npr. objavi da proizvoda nema na zalihama ili da su narudžbe u zaostatku]
    • Odaberite želite li dopustiti zaostale narudžbe ili ih odbiti
    • Unesite vrijednost donjeg praga
    • Označite potvrdni okvir prodaje se pojedinačno ako ne želite da se više od jedne stavke kupi istom narudžbom

WooCommerce inventory

  • Idite na karticu Dostava
    • Unesite težinu i dimenziju proizvoda
    • S padajućeg izbornika odaberite Klasa dostave

Dostava woocommerce webshop

  • Pritisnite karticu Povezani proizvodi
    • Unesite svoje proizvode za dodatnu prodaju
    • Odaberite proizvod za grupiranje

proizvodi WooCommerce webshop

  • Idite na karticu Atributi i navedite pojedinosti o svom proizvodu. Možete stvoriti onoliko WooCommerce atributa proizvoda koliko želite.

ciljana publika za WooCommerce webshop

  • Idite na karticu Napredno
    • Unesite napomenu o kupnji koju će kupci dobiti nakon dovršetka kupnje
    • Postavite red, tj. poziciju artikla na popisu WooCommerce proizvoda
    • Dopusti/onemogući recenzije za isti proizvod

Domena za WooCommerce webshop

  • Sada pripremite kratki opis WooCommerce proizvoda i zalijepite ga u izvadak [ovaj dio sadržaja pojavljuje se pored slike i naziva se kratkim opisom proizvoda – dugi opis proizvoda pojavljuje se na namjenskoj stranici proizvoda]

WooCommerce product description

  • Dodijelite kategorije proizvoda i oznake svom proizvodu na desnoj bočnoj traci. Vašim kupcima olakšava navigaciju među proizvodima.
  • Dodajte slike i stvorite galeriju
    • U odjeljku za objavljivanje [prisutno na desnoj bočnoj traci] postavite vidljivost kataloga [Kupujte i pretražite, Samo kupujte, Samo pretraživanje, Skriveno]
    • Označite da bi to bio vaš istaknuti proizvod

 

Untitled 1

  • Dodajte filtre proizvoda u svoju trgovinu za bolje upravljanje vašim WooCommerce inventarom.

Kako dodati grupirani proizvod u WooCommerce?

Da biste formirali grupne proizvode, trebate kombinirati podređene proizvode i slijediti slijed naveden u nastavku.

WooCommerce Grouped Product

  • Odaberite Grupirane proizvode s padajućeg izbornika koji se nalazi u podacima o proizvodu
  • Stvorite grupirane proizvode
    • Idite na WooCommerce nadzornu ploču > Proizvodi > Dodaj proizvod
    • Unesite naziv proizvoda grupiranih proizvoda
    • Pomaknite se prema dolje i na padajućem izborniku kliknite Grupirano
    • Kliknite na Objavi
  • Dodajte proizvode
    • Idite na WooCommerce nadzornu ploču > Proizvodi > Dodaj novo
    • Odaberite Grupirani proizvod
    • Idite na Podaci o proizvodu > Povezani proizvodi
    • Odaberite Grupirani proizvodi i upišite naziv proizvoda
    • Dodajte proizvode
    • Pritisnite gumb za ažuriranje

Odaberite način plaćanja

Možda se pitate zašto postoji potreba za ulaganjem u više pristupnika za plaćanje kada možete koristiti jednu opciju! Postavljanje WooCommerce trgovine s više vrsta plaćanja ključno je za webshop poslovanje.

Dakle, ako jedan od vaših kupaca radije koristi PayPal, ne moraju svi  koristiti isto proširenje plaćanja da bi dovršili kupnju. Međutim, odabir sigurnije opcije stječe povjerenje korisnika, stoga je bolje zadržati neke od najboljih WooCommerce načina plaćanja poput PayPala.

Osim toga, ponuda višestrukih opcija plaćanja za kupce kako bi dovršili kupnju također smanjuje vašu stopu napuštanja košarice.

Možete odabrati način plaćanja s obzirom na vaše poslovanje i ponašanje ciljane publike. Nemojte se bojati dodati lokalne načine plaćanja u svoj WooCommerce webshop.

Odaberite pravu platformu za dostavu

Mogućnost dostave kupljenog proizvoda u najkraćem mogućem roku povećava učestalost ponovljene online kupovine.

Kupci žude dodirnuti i opipati svoj kupljeni proizvod što je prije moguće. I zato kupci radije kupuju na webshopovima koje pružaju brzu dostavu.

Ako želite svojim kupcima ostati u dobrom sjećanju, morate im pružiti najbolje iskustvo dostave. Stoga možete odabrati platformu za dostavu na temelju vrste proizvoda koje prevozite i veličine vaše internetske trgovine.

Sada, na temelju svoje korisničke baze, odlučite pruža li odabrana platforma prijevoznika usluge međunarodne dostave ili ne!

Kupci žele brzu dostavu s mogućnošću praćenja statusa narudžbe u stvarnom vremenu. Dakle, ako imaju bilo kakvih nedoumica u vezi s kupljenim proizvodom, mogu se obratiti dostavljačima.

Također odaberite platformu za dostavu koja vam može olakšati život. Dakle, ako imate gužvu, prijevoznik može doći u vaše skladište i preuzeti robu.

Promovirajte i reklamirajte svoj WooCommerce webshop

Upravo smo završili postavljanje WooCommerce webshopa. Sada možete odlučiti o marketinškim platformama na kojima želite promovirati svoje poslovanje i proizvode koje prodajete.

Ovisno o vašem proračunu, možete odlučiti koje platforme želite koristiti za marketing i promicanje svoje tvrtke.

Promoviranje WooCommerce webshop

Sadržajni marketing za vašu WooCommerce trgovinu

Sadržajni marketing je temelj svake marketinške kampanje. Bilo bi najbolje imati sadržaj za sve, bilo da se radi o opisima proizvoda, odredišnim stranicama, društvenim medijima ili e-pošti. Redovito bloganje zadržava angažman kupaca.

Budući da ste vlasnik WooCommerce webshopa, možete uzeti inspiraciju za sadržaj iz upita kupaca s kojima se redovito susrećete i izraditi FAQ (često pitana pitanja), bazu znanja ili druge srodne izvore sadržaja.

Ili možete stvoriti sadržaj za ciljanu prodaju u određenoj sezoni, događajima ili trendovima.

Budući da potražnja za vizualnim sadržajem raste na tržištu, memeovi, infografike, videozapisi i GIF-ovi također se smatraju načinima dijeljenja sadržaja društvenih medija.

Marketing putem e-pošte je da za vašu WooCommerce trgovinu

Redovito slanje e-pošte pretplatnicima i potencijalnoj publici je e-mail marketing u najširem smislu. To je najstarija marketinška metoda koju trgovci koriste za pretvorbu potencijalnih kupaca u stvarne kupce.

U marketingu e-poštom morate izraditi detaljan tijek rada kako biste definirali tijek slanja e-pošte. HubSpot možete koristiti za učinkovito upravljanje marketinškim kampanjama putem e-pošte. Osim toga, Mautic pomaže u marketinškoj automatizaciji vašeg webshopa.

Također je bitno prvo planirati sadržaj e-poruci dok dizajnirate kampanju i odlučujete o učestalosti e-pošte. Kako se ne bi smatralo neželjenom poštom i kako biste mogli zaraditi od svojih napora putem e-pošte.

WooCommerce marketing na društvenim mrežama

Društvene mreže omogućuju vam širenje poslovnih granica i izgradnju čvrstih odnosa. Društveni mediji promiču brend, poboljšavaju programe vjernosti kupaca i, što je najvažnije, pomažu u stvaranju potencijalnih kupaca.

Kada započinjete s marketingom na društvenim mrežama, trebali biste jasno znati svoje ciljeve na društvenim mrežama, tj. što želite učiniti na društvenim platformama, kako to želite učiniti i kakve rezultate očekujete zauzvrat?

Prije nego počnete objavljivati, dijeliti ili komentirati morate odlučiti koje platforme želite koristiti. Ako uspijete odabrati nišnu platformu, tada biste uštedjeli mnogo novca i vremena.

Poboljšajte SEO svojeg WooCommerce webshopa

Nakon što postavite svoj WooCommerce webshop, ona također mora zapeti za oko kupaca. Kako bi vaš webshop bio vidljiv na Google stranicama, trebate izvršiti SEO na stranicama vašeg proizvoda i bloga.

Radite na SEO-u svojih web stranica kako biste poboljšali promet i ponašanje korisnika. Osim toga, pomaže vam u poboljšanju performansi vaše web stranice.

Yoast SEO WordPress dodatak uključuje sve što vam je potrebno za praćenje vašeg SEO-a.

hosting za WooCommerce webshop

Pokrenite oglase i ponovno ciljajte svoju ciljanu publiku

Kroz digitalno oglašavanje možete ostvariti veću zaradu u kraćem vremenu. Za ovo morate proći kroz oglašivačke pojmove kao što su plaćanje po kliku, Facebook piksel, oznake za remarketing i još mnogo toga.

Pokretanjem oglasa možete ciljati potencijalne kupce i one koji su na vas zaboravili.

Predlažemo korištenje Google oglasa za poboljšanje vaših stopa konverzije reklame u kupnju. Ne zaboravite ponovni marketing svojim postojećim klijentima.

Vjerojatno ćete ostvariti veću prodaju od korisnika koji su već poslovali s vama.

google for retail

Koristite analitiku za bolje rezultate WooCommerce prodaje

Pomoću analitike možete otkriti sve nedostatke i poduzeti odgovarajuće radnje koje će vam pomoći da ispunite svoj poslovni cilj.

Također možete promijeniti svoje trenutne marketinške strategije nakon analize ponašanja vaših korisnika u vašoj online trgovini.

Analitički podaci također vam omogućuju povećanje prihoda otkrivanjem faze u kojoj najveći broj korisnika napušta vašu stranicu.

Ukratko, analitika će dati potpunu kontrolu nad podacima i izvedbom vaše web stranice.

analytics basics summary numbers chart 1

Ključni koraci

  • Postavite svoj WooCommerce webshop nakon što odredite svoje poslovne ciljeve.
  • Napravite popis WooCommerce proizvoda/usluga koje želite prodavati u svojem webshopu.
  • Postavite WooCommerce trgovinu koja vas inspirira da postižete bolje rezultate i napredujete. Upotrijebite demografske informacije kako biste bolje razumjeli ponašanje vaše publike prema vašem poslovanju.
  • Provjerite svoju konkurenciju prije nego što zakoračite u svoju nišu.
  • Kupite naziv domene, hostinga i SSL certifikat za postavljanje svojeg webshopa.
  • Instalirajte WordPress i WooCommerce.
  • Odaberite i instalirajte WooCommerce dizajn u skladu s vašim zahtjevima trgovine.
  • Poboljšajte webshop pomoću marketinških proširenja i pružanja boljeg korisničkog iskustva.
  • Dodajte proizvode/usluge koje želite prodavati.
  • Odaberite načine za plaćanje i dostavu.
  • Oglašavajte svoju upravo postavljenu internetsku trgovinu koristeći platforme u koje možete uložiti svoje vrijeme i novac.
  • Počnite pretvarati svoje posjetitelje u kupce.

    Naš blog