Prijave na WooCommerce: Koje opcije imaju vaši kupci?

Autor

Dario Vučina

Datum

srp 27, 2022

Prijave na WooCommerce: Koje opcije imaju vaši kupci?

Opcije prijave na WooCommerce različiti su načini na koje se kupci mogu registrirati i izvršiti postupak kupnje ili naplate u WooCommerce trgovini tijekom kupnje ili transakcije.

Dostupne opcije prijave biraju kupci na temelju svoje pogodnosti i vrste odnosa koji žele s prodavačem. Sve moguće opcije prijave na WooCommerce koje kupci imaju važne su u njihovom kontekstu, što ćemo istražiti u ovom članku.

Sa strane prodavača, postoji dobra potreba da se osiguraju najpovoljnije opcije prijave na njihovoj WooCommerce trgovini, inače bi se registracija kupaca mogla pretvoriti u rijetku priliku.

No, zašto su prijavljeni kupci važni?

Prijavljeni ili registrirani kupac ima prednost kada prodavač ima namjeru ekskluzivnog marketinga, ponovnog ciljanja, programa vjernosti, programa preporuke, itd.

Sve te marketinške mogućnosti postoje kada prodavač ima potrebne podatke o kupcima, da pristupi kroz pravi medij, s ciljanom svrhom u pravo vrijeme i na pravom mjestu.

Dodatno, registracija je povoljna za kupce na više načina.

Međutim, nijedna prodaja ne smije biti izgubljena zbog prisile da se registrirate ili prijavite. I tako, postoji način kupnje/naplate bez stvaranja računa; kao guest user.

U ovom ću blogu pokriti sve popularne opcije prijave koje vlasnik WooCommerce trgovine može ponuditi svojim kupcima. Ovo će biti opisni vodič za prijavu na WooCommerce.

Sadržaj

1. Zašto više opcija prijave na WooCommerce?

2. Moguće opcije prijave na WooCommerce

  • Plaćanje kao guest user
  • Prijava e-poštom ili korisničkim ID-om u javnoj trgovini
  • Proizvodi i kategorije zaštićene lozinkom
  • Prijava društvenim računom
  • URL za automatsku prijavu na privatnoj trgovini

1. Zašto više opcija prijave na WooCommerce?

Kako budemo napredovali u članku, otkrit ćemo više načina prijave na WooCommerce za kupce.

Međutim, uobičajeno pitanje koje pada na pamet je: Zašto je potrebno više opcija za prijavu na WooCommerce ako sve opcije za prijavu na kraju završe stvaranjem korisničkog računa?

Prije svega, imajte na umu da stvaranje računa; unošenje imena, e-pošte, lozinki itd. nije nimalo zabavno za korisnike. I, prema statistikama, oko 86% korisnika smatra da je teret stvoriti račun na web stranici.

Različiti kupci imaju različite potrebe prilikom izrade računa na vašoj WooCommerce trgovini, a jedan način ne može uključiti sve potrebe ili pogodnosti. Dakle, različite opcije prijave omogućuju davanje izbora korisnicima za prijavu na WooCommerce.

Drugim riječima – želite sve svoje kupce: oni koji su spremni otvoriti svoj račun, ali također i one koji nisu, kako bi kupili sve proizvode koji im se sviđaju u vašoj trgovini.

Sve je u proširenju mogućnosti i ne dopuštanju kupcu da ostane bez kupnje.

Prijave na WooCommerce

2. Moguće opcije prijave na WooCommerce

Različiti pojedinci imaju različit skup potreba što dovodi do pet različitih vrsta opcija prijave na WooCommerce.

U ovom odjeljku detaljno ćemo naučiti o svakom od njih; što to uključuje kako ga implementirati u svoju WooCommerce trgovinu te njegove prednosti i nedostatke.

Popularne opcije prijave na WooCommerce su:

  • Plaćanje kao guest user
  • Prijava e-poštom ili korisničkim ID-om u javnoj trgovini
  • Prijava u privatnu trgovinu
  • Prijava društvenim računom
  • URL za automatsku prijavu

Plaćanje kao guest user

Kupnja kao guest user je fleksibilan način plaćanja u trgovini bez ikakvog obveznog uvjeta za kreiranje korisničkog računa ili prijavu u trgovinu.

Ovu opciju uglavnom preferiraju kupci koji rjeđe kupuju u određenim trgovinama ili su novi u trgovini ili oni koji prvo žele iskusiti kupnju u određenoj trgovini. I, nakon što su upoznati i zadovoljni procesom kupovine, nastavljaju s kreiranjem računa.

Donji primjer Nike cipela prikazuje stranicu za naplatu Nikea, gdje su uz uobičajenu naplatu dali opciju naplate za goste.

Tijekom procesa naplate kao gost, kupac kupuje anonimno. Međutim, kupci i dalje moraju pružiti dosta informacija dok plaćaju kao gost za dostavu, plaćanje, komunikaciju u vezi s obavijestima itd.

No, sve informacije koje je korisnik dao koriste se jednom, za određenu narudžbu, ti se podaci ne koriste u buduće svrhe marketinga, personalizacije ili ponovnog ciljanja.

Sa strane prodavača, postupak odjave gosta ima dvije glavne svrhe;

  • Nijedna prodaja ne smije biti izgubljena samo zato što kupci još nisu spremni stvoriti račun
  • Kako bi se korisnici upoznali s iskustvom kupnje
Prednosti:
  • Kupci mogu kupovati bez kreiranja računa
  • Vlasnik računa ne mora zapamtiti korisničko ime i lozinku.
  • Kupci ubuduće dobivaju promotivne poruke.
Nedostaci:
  • Kupci moraju unijeti sve podatke prilikom svake naplate
  • Nema povijesti narudžbi
  • Nema podataka o kupovnom ponašanju kupaca
  • Prodavač ne može koristiti dostupne podatke za personalizaciju kupovnog iskustva, niti u marketinške svrhe.

Kako dodati metodu prijave za odjavu kao gost i postaviti je u pozadini WordPressa? Vjerujte nam, jednostavno je i lako. Slijedite dolje navedene jednostavne korake:

Kliknite WooCommerce > Postavka > Računi i privatnost > Kvačicom Označite odjavu gosta.

Također možete pogledati ovu samorazumljivu sliku i začas postati gost korisnik.

Prijava e-poštom ili korisničkim ID-om na javnu trgovinu

U ovu kategoriju spadaju one online trgovine u kojima se posjetitelji mogu kretati i pregledavati proizvode, ali ne mogu platiti bez provjerenog računa trgovine.

Ovo je popularna opcija prijave na WooCommerce, a gotovo sve internetske trgovine je koriste, jer je to najosnovniji način, gdje kupci i prodavač imaju jednake koristi, uz minimalnu međusobnu razmjenu podataka.

Evo primjera trgovine Godin Guitar; postojeći korisnici se mogu prijaviti (lijevo) dok novi korisnici mogu kreirati novi račun s opcijom registracije (desno).

U ovoj opciji korisnici trebaju unijeti svoju adresu e-pošte (ponekad broj telefona) i lozinku s kojom žele ići. Nakon klika na gumb za registraciju ili prijavu, također moraju potvrditi odgovarajuću adresu e-pošte koju su unijeli.

Kasnije, nakon registracije, korisnici moraju dati druge podatke kao što su svoje ime, adresa, podaci o plaćanju itd. kako bi dovršili račun.

Prednosti:
  • Prodavači dobivaju prednost personalizacije kupovnog iskustva s dostupnim podacima za korisnike.
  • Kupci dobivaju personalizirane preporuke proizvoda i usluga, stoga ne moraju trošiti vrijeme na traženje odgovarajućih proizvoda.
  • Proces naplate je brži
Nedostaci:
  • Korisnici moraju zapamtiti ili sačuvati korisničko ime i lozinku za buduću prijavu
  • Registracija ili kreiranje računa dugotrajan proces.

Da biste dodali opciju prijave i registracije u svoju WooCommerce trgovinu, sve što trebate učiniti je provjeriti opciju stvaranja računa dostupnu u WooCommerce izborniku na WordPress nadzornoj ploči.

Kliknite WooCommerce > Postavka > Računi i privatnost > Označite opciju Stvaranje računa.

Mogučnosti prijave za webshop

Proizvodi i kategorije zaštićene lozinkom

Trgovine zaštićene lozinkom su one u kojima se postojećim proizvodima može pristupiti samo ako kupci posjeduju lozinku.

WooCommerce nudi mogućnost zaštite pojedinačnih proizvoda ili kategorija proizvoda lozinkom. Administrator samo treba postaviti lozinku za proizvode ili kategorije.

Kupci mogu vidjeti proizvod samo ako imaju lozinku.

Nakon što kupac unese lozinku, može jednostavno pregledati proizvod i obaviti uobičajenu kupovinu.

Prijava zaštićena lozinkom koristi se kada su proizvodi značajni za određene kategorije publike, a nevažni za sve ostale posjetitelje trgovine.

Na primjer, u trgovini koja prodaje uniforme određenoj organizaciji, proizvodi nemaju smisla kupcu koji ne pripada toj organizaciji. Stoga, uz opciju prijave zaštićene lozinkom, administratori mogu dopustiti da samo ta organizacija vidi proizvode.

Obično vam zadana značajka WordPressa omogućuje postavljanje samo jedne lozinke po stranici proizvoda. Ako želite koristiti više lozinki za svaku zaštićenu stranicu, PPWP Pro vam može pomoći.

Ovaj plugin vam čak može dati funkciju za zaštitu vaše cijele WooCommerce trgovine i kategorija proizvoda s lakoćom.

Prijava na WooCommerce s društvenim računom

Opcija prijave s društvenim mrežama popularna je opcija za registraciju i stvaranje računa trgovine.

Gotovo svi su na jednoj ili više platformi društvenih medija, a prijava na WooCommerce s društvenim medijima kupcima olakšava trenutnu prijavu u vašu WooCommerce trgovinu u samo jednom kliku.

Vlasnici WooCommerce trgovina mogu korisnicima omogućiti višestruke opcije društvenih medija za prijavu kao što su Facebook, Twitter, Google, LinkedIn itd. i, što god korisnik odabrao, postupak prijave nastavlja se automatski u samo jednom kliku.

Nakon izdvajanja pojedinosti, korisnici će potvrditi da nastavljaju s izdvojenim podacima, račun se automatski stvara sa svim detaljima koji su dostupni na tom računu društvenih medija.

Ovo su najpopularniji društveni mediji koji se popularno koriste za Social Login:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google
  • Instagram

Prijava na društvene mreže više se koristi u B2C nego u B2B poslovanju.

Prednosti:
  • Postupak je brz.
  • Korisnici ne moraju zapamtiti svoje korisničko ime ili lozinku.
  • Personalizirano iskustvo kupnje i bolje ciljanje na društvenim mrežama.
  • Dodatna sigurnost koja omogućuje potpunu sigurnost korisnika.
  • Bogati korisnički profil: Budući da računi na društvenim mrežama imaju nekoliko drugih informacija kao što su lokacija, spol, datum rođenja, slika, e-pošta, itd., stoga WooCommerce računi stvoreni korištenjem društvene prijave prirodno imaju više korisničkih podataka nego na druge načine.

URL za automatsku prijavu za privatnu trgovinu

Možete stvoriti privatnu WooCommerce trgovinu koristeći URL metodu automatske prijave.

U ovoj metodi prijave, korisnik/kupac može pristupiti trgovini samo ako ima poseban URL koji je dao administrator. Kupac nikada ne mora zapamtiti korisničko ime i lozinku trgovine. Privatne

WooCommerce trgovine koriste se za prodaju premium sadržaja kao što su online tečajevi. Nakon što kupci ispune tražene kriterije, prodavač daje poveznicu za automatsku prijavu, a korištenjem tog linka kupci se trenutno prijavljuju bez prolaska kroz bilo koji drugi dodatni proces.

Ako želite stvoriti takvu opciju prijave na WooCommerce za svoju internetsku trgovinu, trebat će vam plugin kao što je Auto-Login Links.

BILJEŠKA: Plugin za automatsku prijavu zaobilazi postojeći standardni WooCommerce postupak provjere autentičnosti i kupcima daje određeni pristup putem samo jedne veze. Stoga, administrator mora biti oprezan kada ga koristi.

Proces instalacije i konfiguracije je jednostavan i brz. Nakon instalacije možete jednostavno dodati nove korisnike i generirati URL za automatsku vezu (i brisati), sve u korisničkim odjeljcima.

Nakon kreiranja korisnika i generiranja URL-a za automatsku prijavu, jednostavno podijelite odgovarajuću vezu s tom osobom.

Prednosti:
  • Poboljšava sigurnost računa kupca
  • Kupci ne moraju pamtiti nikakve lozinke ili korisnička imena
  • Prodavači također mogu učiniti WooCommerce trgovinu privatnom i prodavati vrhunske proizvode prema svojim zahtjevima.
Nedostaci:
  • Trgovci moraju održavati i dostavljati URL-ove kupcima

Opcije za prijavu na WooCommerce

Zaključak

Prodavač želi da se većina kupaca registrira. Imati sve više i više registriranih korisnika u vašoj WooCommerce trgovini vrlo je korisno za vaše poslovanje, ali nisu svi kupci spremni vjerovati u prvom trenutku.

Nadalje, neke metode prijave štede vrijeme u odnosu na standardni postupak prijave koji kupci obično preferiraju.

Stoga, imajući na umu sve kupce, postoji više metoda prijave na WooCommerce koje smo detaljno opisali u gornjem članku. Izgradnja savršenog procesa prijave ili registracije važna je za sve

WooCommerce trgovine. Budući da kasnije ove informacije o prijavi mogu biti korisne u drugim procesima marketinške procjene koji se prenose dalje.

Stoga prodavači moraju dobro poznavati sve dostupne opcije. Ovo znanje također će biti korisno u sprječavanju problema s prijavom.

 

    Naš blog