WooCommerce dostava i kako je primjeniti? (2022.)

Autor

Dario Vučina

Kategorija

Web trgovina

Datum

srp 30, 2022

WooCommerce dostava i kako je primjeniti? (2022.)

Bez obzira je li vaša WooCommerce trgovina mala ili ogromna, vrlo vjerojatno nastojite osigurati da vaši potrošači imaju ugodno iskustvo.

Ali kad je u pitanju dostava, ipak izgleda kao da svoj posao povjeravate strancu.

Brendovi obično zanemaruju važnost mehanizma dostave i strategije koja stoji iza toga. Dok je dostava zapravo ključna komponenta vašeg brenda. To je trenutak u kojem kupci prvi put percipiraju vaš proizvod, a to je stoga i značajno ulaganje za vaš brend.

Ovdje smo kako bismo vam pružili neke od osnova isporuke vaših proizvoda i razotkrili neke od mitova koji okružuju ovu složenu temu. Naučite kako vam WooCommerce dostava može pomoći da pojednostavite svoju pošiljku i alate koji će sve učiniti lakšim.

Budući da svijet dostave i isporuke može biti zbunjujući za one koji nisu upoznati s njim, pripremili smo kratki vodič za sve što trebate znati kako biste donijeli pravu odluku za svoju tvrtku.

Što su točno WooCommerce troškovi dostave?

Dostava artikla iz vaše trgovine ili skladišta do kupčevih vrata uključuje stvaranje izravnih troškova, poput dostave. Ovi troškovi dosljedno uključuju:

  • Trošak kutija, pakiranja, trake i naljepnica
  • Cijena angažiranja radnika za odabir, pakiranje i otpremu artikla.
  • Trošak slanja kurira da preuzme i dostavi paket
  • Troškovi uvoza/izvoza prilikom slanja u inozemstvo

Zašto je izračun troškova dostave važan proces?

Vlasnici WooCommerce trgovina moraju uzeti u obzir i svoj proračun i potrebe kupaca kada utvrđuju troškove dostave. Naplaćujte premalo i vaš će udio biti smanjen te vaše poslovanje neće trajati. Ako naplaćujete previše, riskirate gubitak klijenata od svojih konkurenata.

Mnogi vaši konkurenti možda nude besplatnu dostavu ili popuste na dostavu. Iako se može činiti primamljivim učiniti isto, vrlo je vjerojatno da su prošli kroz temeljit proces izračunavanja troškova dostave kako bi mogli ponuditi takve popuste. U idealnom slučaju, trebali biste slijediti primjer.

Što kažu najnovije statistike i trendovi dostave webshopa?

Kako bi se ispunila očekivanja kupaca, može biti izazovno ponuditi pristupačne i brze opcije dostave bez odgovarajuće strategije.

Srećom, postoje načini da ponudite bolje poticaje za dostavu, kao što je besplatna dostava, dok istovremeno smanjujete troškove dostave i ubrzavate vrijeme prijevoza, čak i ako su vaši kupci rašireni diljem zemlje.

Kako napraviti dostavu na WooCommerece webshopu

Koje su skrivene prednosti besplatne dostave?

68% anketiranih online kupaca u SAD-u izjavilo je da nisu kupovali u više od polovice slučajeva ako robna marka nije nudila besplatnu dostavu. Na temelju ovih podataka jasno je da se besplatna dostava isplati ako želite povećati svoju prodaju i smanjiti napuštanje košarice.

Skupna prodaja ili minimalni prag kupnje često se nudi u zamjenu za besplatnu dostavu kao način smanjenja troškova.

Dostava je jedan od najvažnijih aspekata eCommerce poslovanja. Kupci su pod izravnim utjecajem usluga dostave na temelju kojih će donositi odluke o budućim kupnjama.

Neki od problema s kojima se klijenti susreću s dostavom nisu u vašoj moći zbog usluge prijevoznika koju ste odabrali i drugih logističkih postupaka.

Vaš je posao kao vlasnika trgovine svesti ove probleme na minimum i osigurati da vaši potrošači imaju pozitivno WooCommerce iskustvo ispunjavanjem predviđenog datuma isporuke.

Koje su moguće prednosti ponude upravljanja otpremom?

WooCommerce dostava pružaju nekoliko prednosti i kupcima i tvrtkama. Isporuke su ključne na današnjem tržištu, u to nema sumnje.

Moderne vještine upravljanja otpremom omogućuju vam da nadmašite očekivanja klijenata, a istovremeno upravljate svojim poslovnim zahtjevima na svakoj razini procesa narudžbe i isporuke. Prijeđimo na prednosti ovakvog poslovanja.

Veće povjerenje i lojalnost kupaca

Za uspješno poslovanje, ključna je izgradnja povjerenja klijenata. Vaša WooCommerce politika dostave jamči da ste vi i vaši kupci složni u pogledu pravila dostave.

Transparentnost i izravnost prilikom postavljanja očekivanja pomažu klijentima da odluče hoće li kupiti od vas ili ne, a kada se neočekivano dogodi i vaše poslovne operacije se promijene, vaša politika dostave pomaže vam da sačuvate to teško stečeno povjerenje.

Sve više kupaca koji se vraćaju

Dostava ima veliki utjecaj na iskustvo kupnje i kupovno ponašanje kupaca, kao što znate kao potrošač. Dapače, više od polovice kupaca odlučilo je ne dovršiti narudžbu jer mogućnosti dostave nisu zadovoljile njihove zahtjeve.

Ako je vaša strategija dostave odlična, to za vas znači sve više kupaca koji će se vraćati.

Manja vjerojatnost problema s napuštanjem košarice

Prema istraživanju Sendclouda, 65% kupaca odustaje od naplate jer su cijene dostave previsoke.

Uzmite u obzir ovo, ako kupite nešto s interneta, znate da ćete možda morati platiti skromnu naknadu za otpremu. Međutim, ako cijena nije vidljiva ili je previsoka, možete ponovno razmisliti o kupnji.

Kao rezultat toga, visoki troškovi dostave rezultiraju napuštanjem mnogih košarica. Dakle, planirajte dobro usmjerenu strategiju i učinkovito izbjegavajte takve probleme.

Iskorištavanje tržišta

Nitko si ne može priuštiti ignoriranje potreba kupaca kada broj internetskih tvrtki raste svake godine. Ako vi ne ispunite svoje rokove, netko drugi hoće. Zbog toga je 66% kupaca priznalo da je odabralo jednu trgovinu umjesto druge samo zbog tvrtkinih alternativa dostave.

Dostava woocommerce webshop

Osigurajte učinkovitost svih operacija

Ulaganje u rješenja za upravljanje otpremom najbolja je odluka za poslovnu produktivnost. Pokušati zadovoljiti potrebe dostave kupaca bez odgovarajuće infrastrukture može predstavljati veliki pritisak na organizaciju, utječući na sve, od operativne učinkovitosti do isplativosti.

Stjecanje znanja i optimizacija

Dostava i isporuka, kao i svaka druga usluga ili poslovna odluka, mogu se optimizirati samo korištenjem važnih uvida prikupljenih iz opsežnih skupova podataka.

Kako bi jamčili da trgovine zapošljavaju najbolje i najisplativije kurire, softver za upravljanje otpremom povezuje ih sa svim informacijama koje su im potrebne u jednom području.

Servisni timovi mogu koristiti povijest narudžbi i izvješća kako bi bolje služili klijentima, dok tvrtke mogu koristiti uvide u klijente za uvođenje promjena koje bolje služe i klijentima i tvrtki.

Ponuda većeg izbora s lakoćom

Veća raznolikost i jednostavnost korištenja uvijek su na vrhu popisa očekivanja kupaca kada je u pitanju usluga. Kupci očekuju da dostava funkcionira prema njihovim rasporedima, bilo da traže savršeni proizvod preko granica ili žele odrediti točno vrijeme i mjesto svoje dostave.

Vlasnici manjih tvrtki mogu se natjecati s glavnim igračima u industriji, a istovremeno izdvajaju svoje poslovanje od konkurencije.

Srećom, WooCommerceovi plugini i proširenja omogućuju vam slanje svih vaših narudžbi na sustavan i uredan način. Imate mogućnost ručnog postavljanja dostave na vašoj WooCommerce stranici ili korištenja plugina na temelju vaših potreba dostave i proračuna.

Budući da postoji toliko mnogo plugina dostupnih na WooCommerce tržištu, možete odabrati one najvažnije procjenom njihovih značajki i učinkovitosti.

WooCommerce dostava – Koje su moguće metode?

Jedan od najvažnijih stupova trgovine je isporuka i rukovanje, stoga je va žno proći kroz sve opcije. Ako se radi na pogrešan način, to može dovesti do napuštenih košarica, nezadovoljnih kupaca, pada prodaje, negativnih recenzija i rezultirati ogromnim gubicima.

WooCommerce zadane metode dostave

Ukupno, WooCommerce koristi više od 3 milijuna online trgovina. A velika većina njih nudi stvarnu robu na prodaju, stoga je dostava kritičan dio postupka naručivanja.

Ovisno o zemlji, WooCommerce dostava nudi tri standardna načina isporuke koji se mogu prilagoditi pod značajkom zone dostave.

Zadani načini WooCommerce dostave uključuju:

  • Paušalna stopa
  • Besplatna dostava

Ovo su osnovni načini dostave koji imaju samo opciju dodavanja troškova dostave ako je primjenjivo. Nema opciju za složena pravila otpreme.

Dopustite da se troškovi dostave utvrde čimbenicima kao što su, na primjer, klase dostave proizvoda, težina, cijena i broj proizvoda u košarici za kupnju. Jedina prednost je što se može dodati u različite zone dostave ovisno o zemlji, državi ili poštanskom broju.

Za ručno postavljanje samo se odlučite za jedan način dostave među 2 osnovna načina dostave ili kreirajte jedan od svojih prilagođenih definirajući globalnu dostavu vaše WooCommerce trgovine

WooCommerce automatizirane metode dostave

Kao i one osnovne, automatizirane WooCommerce metode dostave također vam pomažu u određivanju troškova dostave. Budući da su razvijeni po narudžbi, nude mnoštvo značajki koje osnovna metoda ne može ni zamisliti.

Možete jednostavno pronaći brojne opcije dodataka preko WooCommerce dostave na besplatnoj kao i na premium bazi.

Koristeći WooCommerceove automatizirane opcije dostave, možete odrediti cijene dostave u stvarnom vremenu od mnoštva pružatelja usluga na temelju navedene lokacije, kategorije, težine i cijene, kao i količine proizvoda u vašoj WooCommerce košarici i stranicama za plaćanje.

Mogući čimbenici koji utječu na procjenu troškova dostave

Trebali biste moći sastaviti popis cijena dostave nakon što dobijete uzorak ponuda za svaki od svojih proizvoda na temelju ciljanih zona isporuke.

Postoji nekoliko načina za integraciju troškova dostave u WooCommerce.

Prva opcija: Postavite statične WooCommerce troškove dostave

Da biste postavili osnovne cijene dostave u WooCommerceu, prvo morate identificirati svoje zone dostave, a zatim postaviti cijene za svaku zonu.

Također možete koristiti klase dostave kako biste još više suzili pretragu. Koristeći automatizirano WooCommerce rješenje za dostavu, tj. tabličnu dostavu, sada možete učinkovito odrediti troškove dostave za proizvode različitim prilagođenim metodama.

Prema ukupnoj težini i cijeni svih artikala u vašoj košarici, kao i prema različitim kategorijama proizvoda, ovaj plugin izračunava vaše troškove dostave.

Faktori koji utječu na procjenu cijena otpreme

Gotovo svaki dodatak za dostavu radi na brojnim čimbenicima kako bi odredio točne cijene dostave za vaše proizvode.

slanje pošiljki preko woocommerce

Faktor I: Veličina i težina paketa

Ovim parametrom postavite troškove dostave za svoje proizvode izvan WooCommerce trgovine na temelju raspona težine. Pomoću ove opcije plugina možete jednostavno odrediti svoju WooCommerce dostavu prema cijenama na temelju težine.

Vlasnik trgovine može postaviti cijene dostave na temelju ukupne težine košarice (dodanih proizvoda) prilikom naplate ako odabere ovu opciju koja mu to omogućuje.

Faktor II: Cijene dostave

Ako odaberete ovu opciju, možete unijeti cijenu dostave na temelju preferiranih kategorija koje ste odabrali. Jednostavno u okvir unesite trošak dostave po kategoriji količine i pritisnite Spremi kako biste ga primijenili.

Faktor III: Metode unaprijed sniženih cijena dostave

Možete postaviti besplatnu dostavu preko unaprijed snižene cijene robe s opcijom pred popusta.

Razmotrite sljedeći scenarij: platili ste određeni iznos za stvari koje tehnički ispunjavaju uvjete za besplatnu dostavu, ali budući da ste upotrijebili kod za popust kako biste smanjili trošak svoje transakcije, više niste kvalificirani za opciju besplatne dostave.

Faktor IV: Besplatna dostava Metode cijena dostave

Besplatna dostava omogućuje vam da iskoristite besplatnu dostavu ako ispunjavate uvjete prikazane u padajućem izborniku.

Ova vam opcija daje izbor između dvije alternativne opcije dostave i minimalnog iznosa narudžbe. Besplatna dostava dostupna je kada odaberete opciju s padajućeg izbornika.

Jednostavan način je uključiti tipični trošak dostave u osnovnu cijenu proizvoda i ponuditi besplatnu dostavu za WooCommerce. Korištenje ove metode promocije prilično je uobičajeno.

Ako ste izračunali prosječne troškove dostave, možda biste trebali malo povećati svoj proračun. Niske cijene su izvrsne, ali ne želite gubiti novac na svakoj prodaji.

Uključite besplatnu dostavu u postavkama dostave za WooCommerce trgovinu nakon što svakoj narudžbi dodate određeni iznos.

Faktor V: Cijena koju koristite na WooCommerce uslugama dostave

Ako odaberete ovu opciju, možete unijeti cijenu dostave na temelju preferiranih kategorija koje ste odabrali. Jednostavno u okvir unesite trošak dostave po kategoriji količine i pritisnite Spremi kako biste ga primijenili.

Uz ovu opciju, imat ćete pristup popisu gotovo svih kategorija dostupnih u vašoj WooCommerce trgovini, što olakšava odabir onih koje ćete naplatiti.

Faktor VI: Volumen paketa

Koristeći ovu konfiguracijsku opciju, možete odrediti WooCommerce troškove dostave za svoju WooCommerce trgovinu na temelju raspona količine narudžbe.

Drugim riječima, ova opcija omogućuje vlasniku tvrtke da postavi cijene dostave na temelju cjelokupnog volumena košarice (tj. dodanih proizvoda) u trenutku naplate.

Drugi opcija: Pokrijte troškove dostave trgovine WooCommerce dodatnim označavanjem geolokacije i praćenja

Praćenje je posljednji korak u postupku slanja i možda će vam trebati extansion da biste ga dovršili. Ovaj je element ključan za pozitivno korisničko iskustvo.

Dok nekoliko gore navedenih dodataka rukuje nekim problemima, rješenja navedena u nastavku potpuno su usredotočena na praćenje pošiljke i pružaju robusnije mogućnosti praćenja.

Dodatak kao što je WooCommerce Order Tracker omogućit će vam da postavite WooCommerce dostavu kao besplatnu nakon što se postigne određena vrijednost košarice.

WooCommerce Order Tracker

Vaš plan dostave mora uključivati ​​fokus na pružanje vrhunskih usluga dostave. Kao rezultat toga, praćenje je neophodno ako je vaš cilj pružanje visokokvalitetnih WooCommerce usluga dostave.

WooCommerce Order Tracker može pružiti vašim klijentima mogućnost praćenja njihovih narudžbi na Google kartama dodavanjem značajke vašem proizvodu korištenjem brojnih predložaka za praćenje narudžbi koji nude jednostavnu prilagodbu prema vašim potrebama i zahtjevima.

Koristite klase da kategorizirate svoje proizvode, a zatim odredite stope za svaku klasu na temelju lokacije kupca. Upotrijebite praćenje narudžbi trgovine WooCommerce za postavljanje složenijih kriterija dostave poput popusta za određene kombinacije proizvoda ili količine.

Praćenje narudžbi za WooCommerce obavještavat će vaše klijente bez obzira kojeg prijevoznika odaberete. Nakon što je narudžba ispunjena, možete unijeti podatke o praćenju od bilo kojeg dobavljača, koje vaši klijenti mogu vidjeti na svojim računima.

Da biste koristili plugin, morate imati poštansku adresu u svojoj narudžbi. Stoga možete koristiti Google karte za provjeru udaljenosti između vas i mjesta isporuke robe.

 

    Naš blog